چهارشنبه سوری با کپسولی همیشه بی کپسولی هرگز !!!

اینم از چهارشنبه سوری امسال :D خوش گذشت! فقط حیف که من مهمات کم اوردم :P
این روزا تو هر وبلاگی میری نوشته ترقه بازی نکنید! یا اینکه من اصلا از این صدا های انفجار خوشم نمیاد! یا ...
اما من نظرم برعکس بقیه است، من خیلی هم خوشم میاد از ترقه بازی از صدای انفجار از آتیش ... قبول دارم که تو چند سال گذشته خیلی افراطی با این قضیه برخورد شده اما انصافا اینم باید قبول کرد که چهارشنبه سوری فقط با یه آتیش ساده و پریدن از روش اصلا حال نمیده :D اصلا هیجان نداره :D چون این آتیش رو میشه جمعه به جمعه در دل طبیعت روشن کرد و از روش پرید حتما مجبور نیستیم 1 سال صبر کنیم و این آتیش رو تو کوچه و خیابون روشن کنیم پس نتیجه می گیریم که ترقه بازی هم لذت خودشو داره و میتونه مکمل خوبی برای چهارشنبه سوری باشه البته دوباره میگم ترقه بازی درست و بی خطر نه مثل الان که دیگه شهر مثل جبهه های جنگ میشه :D امروز داشتم فکر میکردم اگه آمریکا حمله کنه به ایران و چهارشنبه سوری هم در پیش باشه این سرباز های آمریکایی چه بلایی سرشون میاد ؟ :D چه فکری با خودشون میکنن ؟ :D اصلا چه عکس العملی ممکنه از خودشون نشون بدن ؟ :D جالب میشه ها ... خلاصه اینکه چهارشنبه سوری امسال هم خوش گذشت ایشالا سال آینده با مهمات بیشتر، بیشتر خوش میگذره ;) کم کم هم باید خودمو واسه تبریک عید هم آماده کنم !! :D دیگه هیچی نباشه الان پاپیون به یکی از قطبهای اصلی تبریک اعیاد تبدیل شده !!! :)) خوش باشید ;)

نظرات

‏ناشناس گفت…
با حرفات کاملا موافقم
ما هم کلی این چهارشنبه سوری حال کردیم
در انتها هم یدونه خونه به اتش کشیده شد
‏ناشناس گفت…
بابا منطقی!

بابا ۴ شنبه سوری !!

بابا دید باز!!

خوبی؟ باهات موافقم این توپ و تانک و نارنجکا نشون میده ما آمادگی جنگ داریم از هیچ صدایی هم نمی ترسیم :))))
‏ناشناس گفت…
سلام
منم با گفته هات موافقم چه معنی داره چهار شنبه سوری بدون ترقه و بمب اینا باشه !
عیدتون هم پیشاپیش مبارک باشه .
خودم گفت…
به منم خوش گذشت اساسی...جای بروبچس خالی...
‏ناشناس گفت…
سلام
عیدت مبارک
منم با چهارشنبه سوری موافقم ولی از نوع بی خطر...
‏ناشناس گفت…
salam ...
khobi ? :D
be manam kheyli khosh gozasht :D
manam ba inke mohemat ziad gerefte boodam , vali akharesh kam avordam =))
shad bashiiiiii ...
‏ناشناس گفت…
man dir residam...vali 4 shanbe soritooon mobarake
‏ناشناس گفت…
:d migam chetore aslan vaynastim vas 4 shanbe sori harooz taraghe bezanim :D

پست‌های معروف از این وبلاگ

قالب جدید

22

25