39

خب میبینم که سال نو شده و بازار تبریک عید هم داغه داغه ;) اینم اولین پست پاپیون در سال 85! آرشیو هم خیلی طول و دراز شده اما خوشحالم از اینکه اگه چرت و پرت زیاد توش هست اما مطلب بدرد بخور هم داره میخواستم بگم سال نو خیلی بهانه خوبی برای نو شدن برای عوض شدن برای بهتر شدن هستش :D اهل شعار دادن یا روضه خوندن نیستم ها فقط چون خودم اینا رو خودم امسال احساس کردم دیدم بد نیست اینجا هم بگم! بهترین بهانه برای این هم همین نو شدن سال هست :D واسه من که اینطوریه واسه شما نمیدونم اما چه خوبه که فرصت رو از دست ندیم نمیدونم چرا اما احساس میکنم امسال سال خیلی خوبی برام هست برای من برای ایران ... خوش باشید.

نظرات

‏ناشناس گفت…
سلام دوست قدیمی...سال سال به از این سا ل ها...امیدوارم واسه همه هیچ سالی بد نباشه!
‏ناشناس گفت…
ishala ke sale khaili khoobiii bashe vasaaaaaaaat :X Are movafegham bayad no shoood bayad behtar shoood bayad hadeaghal be in bahoneye sale jadid ham ke shode nooo shoood :D Yes nashida :D NOOO shid :D:D:D:X
. گفت…
لازم شد بگم!! من به شدت احساس می کنم که امسال سال خیلی بدی برای همه خواهد بود . البته آخر سال معلوم میشه که کی احساسش درست تره
امیر گفت…
سلام مهرداد جان
عيدت مبارك
سال خوب وموفقي داشته باشي
من هم مثل تو خوشبينم ولي از اون لحاظ
‏ناشناس گفت…
نوروز ۸۵ مبارک
‏ناشناس گفت…
چه عجب ما يه آدم خوش بين پيدا كرديم!!!
سال ... مبارك/
‏ناشناس گفت…
salam mehrdad joon

mishnasi ?! seyyedam!!

khoobi

ishallah sale kheyli khoobi dashte bashi aziz.

bar akse parsal :D

khosh begzare

Movafagh bashi

rastiiii baba ye domain bezannnnnnnnnnnnnnnnn :D!!!!!!!!!!!!!!

Bye.
‏ناشناس گفت…
salam
100 sal beh az in sal ha
sale khobi dashte bashid
‏ناشناس گفت…
39 chi bide !
‏ناشناس گفت…
http://www.sheida.persiangig.com/nph-pr-sheida.rar
‏ناشناس گفت…
saleeeeeeeeeeeeeee No mobaraKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk
‏ناشناس گفت…
bazam sale noot mobaraaak :D:x
‏ناشناس گفت…
Salam
Eydet mobarak ...
Mibinam ke harfaye ghashang ghashang mizani :D
Are ... sale no bahaneye khoobie baraye no shodan ...
Khoobe ke nemikhay in forsato az dastesh bedi ...
Omidvaram sale khoobi dashte bashi ...
‏ناشناس گفت…
سال نوت مبارک
‏ناشناس گفت…
هم سال نو مبارک هم اینکه من از تو آرشیوت اون لوبیای سحر آمیزه رفتم از شرکتش خریدم برای کادوی عیدِ دوستام،،جالب بود

پست‌های معروف از این وبلاگ

قالب جدید

22

25