9

به این میگن رأی نمیدونین این خانومه تو کدوم حوزه رأی داده؟

نظرات

‏ناشناس گفت…
من میشناسمش!!! وایسا یکم بیشتر نگاش کنم خیلی آشناست.....فکر کنم دختر همسایمون باشه!!!!؟؟؟؟؟؟
‏ناشناس گفت…
عجب تیکه ای گیر آوردی... احمدی نپاد رفت مرحله دوم دیگه... بسی ضد حال خوردی... عزیز... .
Hadiye k. گفت…
اين خواهر با اين لاک‌هاي سبزش به نظر چادري مياد! به جان خودم!
خودم گفت…
اين من... ولي لاكم يه رنگ ديگه است.. باور كن.. جان رفسنجاني..
مهرداد گفت…
جان رفسنجانی
=))=))=))
‏ناشناس گفت…
salam/age ahmadi nejhad beshe ke amare sekte mire bala ba oon ghiafash/in khanoomam harki hast lakesh be mantoye abish nemiad
‏ناشناس گفت…
احمدی نژاد رو که نه درست و حسابی نمی‌شناسم. فقط می‌دونم آدم مزخرفیه. ولی هاشمی رو خوب می‌شناسم. به خاطر همین هم تمام سعی‌ام رو می‌کنم که رای نیاره. در مورد تو جهنم زندگی کردن هم راستش نظر من اینه که احمدی نژاد حتی اگه بخواهد هم نمی‌تونه این نوع از جهنم که منظورتون هست رو ایجاد کنه. ولی هاشمی قدرت ایجاد انواع و اقسام جهنم‌ها رو داره. (و البته این‌ها فقط نظرات منه)
‏ناشناس گفت…
من دیر اومدم یا شما زود نوشتی ؟! ولی ای ولا ... عجب تیپیکن ایشون
Unknown گفت…
mage bahash chi kar dari???
‏ناشناس گفت…
salam...dadashi...lotf kon maram belink!...bye bye!...manam linketo mizaram!...ok?...bazam bye bye...
www.easterni.blogspot.com
‏ناشناس گفت…
خدایی عکس باحالی بود... ولی چه فایده !!!
‏ناشناس گفت…
ببین این نظر بالایی هم برای منه!!! نمیدونم چرا اینطوری شد
‏ناشناس گفت…
واقعا چه سبزی !
راست می گنه بیشتر به چادری ها می خوره !
‏ناشناس گفت…
نگو آقاجان
ميگن نديد بديدي ها!
خودم گفت…
pass upet koooo fafiyoon jaan?
‏ناشناس گفت…
سلام من بهروز هستم
‏ناشناس گفت…
خواهش میکنم مطالب مربوط به انتخابات رو برداری
دیگه داره حالم به هم می خوره از انتخابات ورییس جمهور
‏ناشناس گفت…
Salam
ajale nakon
badan maloom mishe
felan YA Ali=;

پست‌های معروف از این وبلاگ

22

قالب جدید

25