5

نمره 20 کلاس و میخوام، بهترین هوش و هواس و میخوام، دختر خوشگل شهر پریا رو میخوام، چشای یکمی شیطون و میخوام، موهای خیلی پریشون و میخوام، عشق مخفی عشق پنهون و میخوام، آره تنهام ولی مهمون میخوام ... این همه چیز خوب و چرا نباید بخوام؟ اصلا کسی که این همه چیز خوب و نخواد میشه گفت نرمال نیست حالا که اینطور شد تو رو نمیخوام ولی همه ی اینا رو میخوام به امتحانات پایان ترم نزدیک میشویم! جدی نگیرید فکر نکنید پاپیون بلاگ یه وبلاگ کامپیوتریه ها من هرچی دلم بخواد مینویسم اما چون به کامپیوتر و موضوعات مرتبط علاقه دارم ممکنه مطالب کامپیوتریش بیشتر باشه تا بعد

نظرات

‏ناشناس گفت…
سلام. خوبي رفيق؟
‏ناشناس گفت…
منم حاضرم همه اون چيز هارو بخوام . تو رو نخوام. (گلاب بروتون منظورم شما نيودين عشق فرضي بنده بود)
‏ناشناس گفت…
بد نیست راجع به علاقه مندیهات هم توضیح بدی
‏ناشناس گفت…
چه پر توقع ؛) اینها هذیان های دوران امتحان هستند:) خوش باشی
‏ناشناس گفت…
کاملا باهات موافقم....اما در مورد امتحانات هم موفق باشی
‏ناشناس گفت…
آره اصولا کارت درسته!نمي دون چرا جديدا ما رو تحويل نمي گيري؟
الا يا ايها الپاپيون کار بدي از ما سر زده ؟
Reza Moghadari گفت…
آقا اینا با بن کارمندیه؟
مهرداد گفت…
رضا جان با بن که نه اما اگه کوپن داری بیار یه کاریش میکنیم
‏ناشناس گفت…
تو كارت درسته عزيز... .
‏ناشناس گفت…
كاپوچينو + شكلات نميخواي؟
شير قهوه چي؟
چايي هم خواستي هستها!
‏ناشناس گفت…
چیزه ...

من تو رو میخوام تو رو میخوام اونا رو نمیخوام !
نفسم تویی ، تو میدونی ........ هوا رو نمیخوام !

من مرده تنهای شبم ...
قفل سکوتی بر لبم ...

این دختره این دختره ...
که از همه دل میبره ...

(اینا شاید نشه بهشون گفت کامنت ، اما به هر حال یه سری شعری بودن از خواننده های مختلف ایرانی !)
‏ناشناس گفت…
ولی حالا جدا از شوخی بی نمک !!!!


کی فکر کرده پاپیون وبلاگ کامپیوتریه ؟
آقا بدخواه مدخواه داشتی بگو حالشو بگیریما !
‏ناشناس گفت…
اميدوارم امتحانات به خوبی تموم بشه :)
‏ناشناس گفت…
تو خودت نمره بیستی
‏ناشناس گفت…
اي اي .. از امتحانات گفتي....! موفق باشي
خودم گفت…
سلام پاپيون جان// من هم خرو ميخوام هم خرما// هم نمره بيست كلاسو ميخوام.. هم تورو ميخوام:دي// درضمن در مورد لينكم موافقم.. به روي چشمام//

پست‌های معروف از این وبلاگ

22

قالب جدید

25