یاهو میل بتا

دیشب که وارد یاهو میل شدم دیدم صندوق ایمیل ام به سیستم جدید یاهو میل بتا تبدیل شده، با خودم گفتم بد نیست چند تا عکس ازش بگیرم بزارم تو وبلاگ:

از امکانات جالبی که میشه بهش اشاره کرد: یکی امکان باز کردن ایمیل ها بصورت tab داخل inbox و دیگری وجود راست کلیک مخصوص خود یاهو میل در تمام قسمتها حتی با مرورگر فایرفاکس! و همچنین یه rss reader ساده و جمع و جور که خیلی میتونه بدرد بخور باشه... در ضمن یه لینک switch back به سیستم قدیمی هم بالای صفحه قرار داده شده فقط تنها اشکالی که داره به نظر من اینه که یه مقدار کار کردن با این سیستم چه در فایرفاکس و چه در IE کند هست! با اینکه موقع ورود به میل باکس برای چند ثانیه با لودینگ صفحه مواجه میشیم اما باز هم به نظر میاد صفحات سنگین تر از حد معمول هست، اما خب در کل فکر میکنم خیلی بهتر و user friendly تر از windows live mail beta ماکروسافت باشه ;)

نظرات

‏ناشناس گفت…
سلام
با معرفي سايت يا وبلاگتان در لينکستان RED آمار بازديد کنندگان سايت يا وبلاگتان را افزايش دهيد.
http://www.red.ir
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‏ناشناس گفت…
با چي مي‌بيني ايميلت را ؟‌
اگه با فايرفاکس مي‌بيني از adblock استفاده کن که تبليغات گوگل را نمايش نده
‏ناشناس گفت…
Khoda Ghesmat bokone vase maam ishalla! :D
‏ناشناس گفت…
سلام
بابا با ایمیلت چی کار کردی 26 در صد پر شده !؟
‏ناشناس گفت…
salam
migam in mail beta davat name nadare vase ma ham beferesti?
مهرداد گفت…
نه من که هیجاش دعوتنامه ندیدم که بخوام بفرستم :(
واگرنه حتما میفرستادم
‏ناشناس گفت…
من که اولش رفته بودم رو بتا اما بعد از یه مدت طاقت نیاوردم و برگشتم سر همون کلاسیک خودمون! این بتا سرعت لود شدن (بخصوص لود شدن اولیه ش) خیلی پائینه, اعصاب آدم خورد میشه
‏ناشناس گفت…
ohum !!! :D
jalebe :D
‏ناشناس گفت…
خدا خیرتون بده که به فکر ما هستید
‏ناشناس گفت…
پس چرا مال من اینجوری نیست
‏ناشناس گفت…
zendane zendeganiee ensan dari nadasht....!!!
‏ناشناس گفت…
خوبه...اما من هنوزم جیمیل رو ترجیح میدم
Winston گفت…
Shit

I hate these major changes
‏ناشناس گفت…
ajab chizi e bahali ye !!!
‏ناشناس گفت…
yahoo dost daram hamin joori bi dalil
‏ناشناس گفت…
منم ایمیلمو وارد کردم ولی نتیجه نداده هنوز؟؟چقدر طول میکشه تا راه بیفته؟؟
Hadiye k. گفت…
پس پيدام کردي :p
توي قايم‌موشک هم هميشه زود پيدا مي‌شدم !
‏ناشناس گفت…
mehrdad in hamone ke vase man to gmail omade bod ?! to gmail vasam mail omad ke yahoo mailamo be beta taghir bedam ! manam spam kardam looll :D
‏ناشناس گفت…
rasti mehrdadi.. man feede papiyoon o gozasham to 360 chera taghir nemikone ?! eshtebah gozashtam?!
‏ناشناس گفت…
jalebe haaaaa!!!
‏ناشناس گفت…
salam .. khobin? manam mikham ke mailam beshe beta ama bayad chikar konam .. komak konin plz
baba_noeel007@yahoo.com

پست‌های معروف از این وبلاگ

22

قالب جدید

25