24

دوباره سلام اول از همه یه خبر! خدا رو شکر منم به جمع استفاده کنندگان ADSL اضافه شدم فقط بگم که خیلی باحاله، از شر دیال آپ خلاص شدم. میدونید که من زیاد تو کار معرفی نرم افزار نیستم اما تو این پست میخوام یه toolbar معرفی کنم که دانلود کنید چون واقعا معجزه میکنه! کارش اینه که کاملا شما رو تو اینترنت ناشناس میکنه بطوری که هیچ سایتی حتی آپدیت مک آفی هم نمیتونه تشخیص بده که شما از ایران به اینترنت متصل هستید. (خودم McAfee رو باهاش آپدیت کردم)
گرچه سایت برنامه فیلتره و ممکنه اگه toolbar روشن باشه تو وبگردی شما مشکل ایجاد کنه اما در مواردی مثل همین آپدیت مک آفی واقعا کارآمده
درضمن این toolbar رایگانه و کار باهاش هم خیلی ساده
دانلود 2.74 مگابایت

نظرات

‏ناشناس گفت…
تبريك...از برنامه هم سپاس...بابت همه زحمت هامون هم سپاس...گفتم تشكر علني كنم...يه حال ديگه اي داره.
‏ناشناس گفت…
سلام...عجب قالبی....ای ول...چی شده یاد ما کرده بودی!!! حالا آرش این برنامه رو دانلود کنیم یا نه؟ فکر کنم برای مکافی دانلود کنم بعد پاکش کنم بهتر باشه.ممنون
‏ناشناس گفت…
سلام مهرداد خان
ممنون از برنامه ات.
یکم از ای دی اس ال بگو که هزینه اش چطوریه؟ سرعتش چقدره؟
مرسی
‏ناشناس گفت…
مرسی از برنامه ات.
یکم در مورد سرعت و هزینه و طرز کار ای دی اس ال توضیح بده.
‏ناشناس گفت…
سلام .. موفق باشی .
‏ناشناس گفت…
راستی اینجا خیلی قشنگ شده مبارکه :)
‏ناشناس گفت…
آقا تبريکات فراوان..حسابی ديگه حال ميکنيا..بی زحمت وقت داشتی يه توضيح هم بده که سرعتش چجوريه
و قيمتش چقدره..ممنون ميشيم
‏ناشناس گفت…
اااا من تا اومدم کامنت بذارم رفتی
‏ناشناس گفت…
عرض سلام از نوع نیمه شبانه
‏ناشناس گفت…
سلام
خوبی؟
ADSL مبارک .
برنامه جالبی رو معرفی کردی . ممنون.
موفق باشی .
‏ناشناس گفت…
دمت گرم!
‏ناشناس گفت…
دمت گرم!

كامن قبلي رو پاك كن پلز! اشتب شده!
‏ناشناس گفت…
با ADSL خدایی جونت راحته ، نرم افزار خوبی بود استفاده میکنم. یا حق
‏ناشناس گفت…
من كه خيري از اين سرويس مدل ايرانيش نديدم! بعضي وقتا سرعتش از دايل آپ هم كمتر ميشه... اسم برنامه رو مي گفتي شايد توي پك برنامه هام مي ديدمش... راستي ميشه يه كمكي كني بگي چطور يه ليست بلاگ رول واسه لينكاي شما بروبچ بسازم؟؟
‏ناشناس گفت…
من كه خيري از اين سرويس مدل ايرانيش نديدم! بعضي وقتا سرعتش از دايل آپ هم كمتر ميشه... اسم برنامه رو مي گفتي شايد توي پك برنامه هام مي ديدمش... راستي ميشه يه كمكي كني بگي چطور يه ليست بلاگ رول واسه لينكاي شما بروبچ بسازم؟؟
‏ناشناس گفت…
mobarake
‏ناشناس گفت…
salam
in ADSL ro ba Internet mahvarei daneshgahe ma moghayese bekon?
bye
‏ناشناس گفت…
آقا مهرداد از اينكه به من لينك دادي ممنون...
‏ناشناس گفت…
دمت گرم.بابا تو دیگه کی هستی.وبلاگت خیلی خوبه

پست‌های معروف از این وبلاگ

22

قالب جدید

25