کی وبلاگ رایگان با MT میخواد؟

هاستینگ: کاسپین بلاگ با فتو بلاگ و لینکدونی فضای FTP : 5 مگابایت با یک ایمیل POP3 User Name: papiyoon Password: بعد از سند تقدیم میشه قیمت: رایگان اکازیونه مال یه خانم دکتر بوده که اصلا توش مطلب ننوشته فقط قالب نداره که اونم پای خودتونه حق محضر هم نصف نصف البته حق محضر پای خریداره ولی حالا چون شمایین، نصف نصف اسم این وبلاگ پاپیونه ولی اگه بخواین من اونجا اشنا دارم، میتونم اسمش رو براتون عوض کنم دیگه چی میخوای؟ ادرس ایمیل: papiyoon@Gmail.com یادتون باشه ایمیل فارسی نفرستین فقط فینگیلیش یکی دیگه هم تو یه هاستینگ دیگه دارم که اگه بچه های خوبی باشین اونم بهتون میدم فعلا ببینیم اینو کسی میخواد یا نه تازه کلی هم ایمیل دارم که نمیخوامشون میتونم اونا رو هم به مزایده بزارم برای گروه پاپیون تو یاهو هم یهModerator فعال میخوام کی حاضره Moderator گروه پاپیون بشه؟ شما فقط بگین اره، یه جوری از خجالتتون در میام منتظر درخواست شما هستم شعار ما: وبلاگ بیشتر ، زندگیه بهتر با ما باشید ، به نفع شماست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

22

قالب جدید

25